Niko ne predaje svoje snove u ruke onih koji bi ih mogli uništiti.

Saturday, December 13, 2014

Želje

Za moje rodjenje poručena je piramida torta, očekivalo se veliko slavlje i puno zvanica.Puno pozivnica je bilo tj da budem iskrena prodavale su se karte za ulaz, i nisu bile jeftine. a nije bilo baš ni interesenata. i eto ! nagomilala se neprodata kula od karata. Kraljičini roditelji, zabinuti šta će sada, poslali su kućepaziteljku da dovede makar par uličnih prolaznika, i ona se žena vratila sa dvojicom a oni su bili Android i Nakaza. Kraljičin otac je umirivao kraljičinu majku, shhh shhh, ne sekiraj se mila moja, sve je na svom mestu, i oni će joj poželeti lepe želje .Životne.
Nakaza je rekao : "zato što me se gadite, neka vaša mala dobije amneziju svog porekla i krvi !"
Sve je zagrmelo, sevnule su munje i rascepile se zavese, Nakaza je iščezao.
Onda bliže kolevci stupa Android i pobedonosno kaže: "u 24. godini povratiće svoje pamćenje !"
Radost u njima.
Onda su pili i jeli tortu, koja se Androidu dopala, te je dobio i spakovano da nosi kući.
Danas sam napunila 24.godine!Srećan rodjendan,poželela sam sebi pre svih.
Taj 13.decembar ovog puta nije bio snežno beo,kao u dan rodjenja.Ovaj je blatnjav,pun magle.
Android se ljuljao na grani dok se Nakaza bezubo cerila,umivajući blatnjavo lice kapima kiše.